Pagamento seguro para a compra en liña en www.mimaniqui.es

Visa e MasterCard desenvolveron un sistema para realizar pagamentos de forma segura en Internet. O sistema de comercio electrónico seguro está baseado no emisor da tarxeta (banco ou caixa de aforros) identificando o titular da tarxeta antes de autorizar o pago en liña.

www.mimaniqui.es está adherido a este protocolo de seguridade (SSL) polo que, unha vez seleccionados os produtos e proporcionados os datos para realizar a compra, ábrese unha xanela que se conecta co banco e solicita a súa identificación.

Os datos da súa tarxeta e o seu contrasinal están protexidos por este sistema de seguridade (a través do protocolo SSL con conexión https) desde o momento da súa introdución e non se reenvían en ningún caso á nosa compañía.

Unha vez completada a identificación bancaria, contactará con nós para indicar que o titular da tarxeta a realiza a compra, para que poida completar a compra. Se a identificación non foi satisfactoria, a entidade notificaranos e o proceso cancelarase sen cargo á súa tarxeta.

Que é 3-D Secure?

3-D Secure é un servizo de seguridade para protexelo contra o uso non autorizado da súa tarxeta MasterCard ou VISA. É un sistema sinxelo xa que non é necesario obter unha nova tarxeta nin descargar programas informáticos nin tampouco ter que pagar ningún custo adicional. "MasterCard SecureCode" ou "Verified by Visa" realizan un paso de autenticación adicional para protexer a súa conta de usuarios non autorizados a través de Internet.

Pagamento vía PayPal

Tamén podes pagar vía PayPal. Para ser redireccionado a PayPal ao final da súa orde, ten que seleccionar PayPal como método de pago. Se xa é un cliente de PayPal, pode confirmar o pago indicando a información do seu usuario na páxina de PayPal. Se es novo en PayPal, pode iniciar sesión como visitante ou abrir unha conta de PayPal para confirmar o pago.

Enviaremos o seu pedido despois de recibir o seu pago. Os pagamentos a través de PayPal normalmente complétanse nuns minutos.

Se pagas vía PayPal, sempre recibirás unha confirmación do teu pedido. Teña en conta que nalgúns casos poden producirse erros de procesamento nas páxinas web de PayPal.

Se desexa devolver elementos, o importe será acreditado na súa conta de PayPal. Entón poderás decidir se queres usar o saldo da túa conta PayPal ou se prefires transferilo á súa conta bancaria. Podes xestionar isto na túa conta de PayPal.

Pagamento con Bizum

Con Bizum podes facer as túas compras en liña dun xeito máis sinxelo e cómodo. Só ten que indicar o seu teléfono móbil, validar a operación e o diñeiro será transferido de forma segura desde a súa conta bancaria.

Pagamento mediante transferencia bancaria

Se escolle este método de pago, unha vez completado o pedido recibirá un correo electrónico de confirmación cos nosos datos bancarios. De non ser así, comprobe os filtros de spam (spam) ou chame ao noso servizo de atención ao cliente: +34 672 48 38 04.

Unha vez finalizado o pedido, reservaremos os produtos que pediu durante 10 días e, en canto rexistremos o pago, procederemos a enviar o pedido inmediatamente. Lembre que, dependendo do banco, a transferencia pode levar entre 2 e 4 días hábiles. Os gastos de transferencia están suxeitos ao seu banco. Se nos envías o xustificante da transferencia por correo a sonia@mimaniqui.es ou por whatsapp no ​​672 48 38 04 acelerará a entrega do teu pedido e podes recibilo entre 2 e 3 días.

Importante: para que arquivemos o pago de xeito inmediato, é esencial que o NÚMERO DE ORDE que lle facilitamos no correo electrónico de confirmación apareza na referencia ou no concepto da transferencia.

Efectivo na entrega.

Esta forma de pago que poñemos a disposición de todos os nosos clientes consiste en pagar o pedido unha vez que o recibes no enderezo que indicas cando o realizas. É a empresa de transporte contratada por www.mimaniqui.es que será a encargada de recoller o diñeiro e envialo por transferencia nos próximos días á súa entrega. Para este servizo, a compañía de transporte cobra unha comisión de 5,80 € máis IVE que cobramos no momento da solicitude. Só ten que pagar á axencia de transporte o importe que aparece como o total da solicitude.